Nya krafter!

30;e Januari



Hej alla där ute i världen.

Jag har haft ett bra lång uppehåll med bloggandet som ni kanske märkt. Anledningen är helt enkelt att jag inte haft någon motivation till att skriva. Svårare än så är det inte. Nu kommer det bli andra bullar. Nu när det blir ny månad så ska jag ta tag i det här. Kommer ändra systemet lite mot hur jag kört förut. Istället för långa inlägg så gör jag korta inlägg vid lite olika tillfällen. Ibland kan det bli flera inlägg per dag.

Hoppas det här låter bättre?

Tack till alla trogna människor som fortsätter följa mitt liv här borta!

Kram till alla som förtjänar det :)
Roooooooob...................................


Kommentarer
Postat av: Fab

Det tycker jag låter som en bra idé, jag tror du tröttnade när du skrev så långa och invecklade inlägg!

Kram tillbaka Robben! ;D

2008-01-31 @ 11:17:35
Postat av: Michael

Låter suveränt! :D

2008-01-31 @ 17:46:37
Postat av: Tomazzi

Själv var jag ett fan av dom längre inläggen. Då man kunde luta sig tillbaka i stolen en kall söndagkväll men oboy och en god macka och se fram emot ett nytt fräscht inlägg.

2008-02-01 @ 00:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0