Ommöblering

31;a Januari


Fick något ryck efter jag hämtat Kevin på skolan och började möblera om rummet mitt. Drog även igång en maskin med massa smutstvätt. Skönt att få allt städat och tvättat.

Just nu sitter jag här och funderar på om jag ska köpa en tripod (stativ) till kameran. Jag behöver verkligen ett sånt men det har aldrig blivit att man köpt. Kanske blir att köpa imorrn om jag kommer iväg till BestBuy. Får se kanske köper till en remote också, kan vara bra att ha!

Det är mycket ljud här just nu. Kevin gör nämligen trummläxan. Han är faktiskt rätt bra på trummor och bättre blir han väll med tiden. Själv kanske man ska ta och spela lite gitarr innan det blir matdags.

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Michael

Se till att köpa ett stativ med lite tyngd i, och gärna med kulled. :)

2008-02-01 @ 13:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0