Förkylning...

2 5   S  e   p   t    e    m     b     e      r


Har varit lite seg på att uppdatera bloggen nu. Till största del beror det
på att jag har varit och är fortfarande lite hängig. Har dragit på mig en
rejäl förkylning, vilket inte är skitkul. Det har visserligen blivit bättre de
senaste två dagarna men det vägrar att ge med sig helt. Inte blir det
lättare att bli av med det när Kevin också är förkyld. Men men tillslut
löser väl det sig också.

Kommer från och med nu kanske inte skriva varje dag. Blir bara jobbigt
och ointressant att läsa då. Bättre att summera ihop en eller två gånger
i veckan. Det låter kanske lite vettigt eller? Jag pratar ju ändå med de
flesta av er på msn rätt ofta så ni vet väl hyffsat vad jag håller på med :)

Lite kort om dagen. Inte gjort så mycket pga förkylning. Kevin var
hemma från skolan för han hade feber och var förkyld. Vi såg på
en film tillsammans (Getting Even With Dad) med bl.a. han som
spelar ungen i ensam hemma filmerna. Rätt bra film faktiskt.
Kände att jag behövde komma iväg lite från huset så ringde
Gabby. Vi bestämde att vi skulle träffas på Hacienda Shopping
Place. Kom dit vid 8:30 tiden och vi gick runt och kikade lite i
olika affärer runt omkring där. Inne på en elektronikaffär  (Best buy)
hittade jag en skiva med Dragonforce. Stog och velade lite om
jag skulle köpa den men till slut gjorde jag det. Jag menar dom är ju
så grymma. Klart man kan bidra med lite pengar då. Sen så är det ju
schyst att ha orginalskivor till musik man gillar. Nu har jag något bra
att lyssna på i bilen också. Efter det drog vi till Starbucks. Jag hade
inte köpt något på Starbucks tidigare eftersom jag inte gillar kaffe.
Gabby tyckte ändå att jag skulle testa en frappuccino så jag gjorde
det. Det var ju fan svingott! smakade inte kaffe alls så var väl därför.
Jag tog en frappuccino strawberry cream och den smakade nästan
som en smoothie.

Åkte hem runt 10 tiden och svängde in på hyrbutiken och hyrde med
mig två filmer. Den här gången blev det: Baraka och Dead Silence.
Verkar vara två grymma filmer. Tror jag ska se Dead Silence nu
ikväll, då kan jag inte sova sen image68

image69   image70


Ha det så bra! Puss & Kram

R



Kommentarer
Postat av: Michael Håkansson

Tjenare Robin!
Jag tycker det låter vettigt att uppdatera några gånger i veckan. Du kan ju skriva upp stödord varje dag så att du kommer ihåg vad du gjort ;)
Ha det bra!
/Michael

2007-09-26 @ 09:31:41
Postat av: Patric

haha har han gjort nått vettigt eller kul så kmr han nog ihåg det...eller? :)
du verkar hinna se rätt så mkt filmer märker jag xD

2007-09-26 @ 15:44:50
URL: http://gfs.3w.se
Postat av: Michael Håkansson

Säg inte det Patric, tänk om han drabbas av akut amnesi ;)

2007-09-26 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0