Bättre dag idag..eller ja..

Hej alla som orkar läsa mig blogg..!
Måste börja med att tacka för alla kommentarer på tidigare inlägg..
det är så kul att läsa så.. :]

----------------------------

Imorse så skjutsade som sagt Mark Kevin till skolan.. så jag tog
sovmorgon till halv 9.. det var riktigt skönt faktiskt.. och pga det är
jag inte lika trött som jag brukat vara nu på kvällen heller..

Så fort jag vaknade bestämde jag mig för att idag måste jag
tvätta alla mina smutskläder.. måste ju göra det nån gång
så varför inte.. maskinen går ju ändå av sig själv så..

Jag satt iaf igång maskinen och under tiden drog jag iväg med
bilen för att bli helt säker på vägen till stället där Kevin har
fotbollsträningar.. så jag åkte dit och tillbaka.. det gick skitbra
så nu kan jag vägen till skolan och fotbollen.. känns som det
går bättre att hitta runt omkring här nu.. även om jag forfarande
blir lost ibland.. men då är det bara att vända så att man
kommer på rätt spår igen.. När jag kom tillbaka drog jag in
tvätten i tumlaren så att den skulle bli torr..

Vid 12 tiden åkte jag iväg.. och hamnade tillslut på ett
köpcentrum en bit härifrån som heter Wall Mart.. det känner
ni säkert igen från tv eller något.. där inhandlade jag lite
saker till mig själv.. det blev: strumpor, kalsonger,
träningsshorts, deo, joggingskor och en dvd film
(look who's talking) med bl.a john travolta.. allt blev
tillsammans runt 400kr.. fast i dollar.. så det är rätt billigt
här som ni ser..

                                     image19

När jag kom hem åkte jag nästan direkt och hämtade
Kevin på skolan..allt gick bra och han var mycket gladare
idag när han kom.. förmodligen för att han hade träffat
några gamla kompisar under rasten.. så nu var allt bra
helt plötsligt igen.. på vägen hem stannade vi på en
musikaffär för Kevin ville kolla på en sorts drum-pad
så han kan öva på att trumma utan att störa massa folk.
Roligt att det fanns en musikaffär i närheten.. kanske
drar ner dit själv nån dag och köper mig nått kul :)

Väl hemma drog jag igång filmen jag hade köpt..
har ju sett den förut men det var ett bra tag sedan och
den är ju rätt bra... vid femtiden kom Mark hem och
nästan direkt drog vi iväg för att käka.. Mark sa att de
nämligen alltid går ut och äter på fredagar för att fira
att det är helg.. så vi åkte till en Mexikansk restaurang..
jag beställde tacos.. var ganska gott faktiskt även om
det inte är som tacosen i Sverige...

Mycket mer intressant har jag inte gjort under kvällen..
inte mycket mer än att suttit vid datorn.. men det har ni
väl säkert listat ut.. haha

---------------------------

Idag har det faktiskt varit mycket bättre än igår.. allt har
funkat bra och Kevin var glad också.. haha.. jag vet inte
hur det är men jag tror att jag lätt påverkas av hur andra
mår.. mår nån dåligt börjar jag också göra det.. inte bra
att vara så men sån är jag.. :)

Många tjatar om att jag ska ladda upp bilder på:
Livermore, huset, bla bla bla.... tralala... och JAA
det kommer det kommer ta't lugnt bara.. jag ska ju bara
vara här 51 veckor till så det hinner nog inte komma upp
;-))))


Nä nu ska jag sova.. så jag orkar med något imorn
också..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dagens Artist: Janis Joplin
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentarer
Postat av: Michael Håkansson

Va coolt med Wall Mart. Det är där det ska finnas så löjligt mycket frukostflingor och chips, men det kanske det gör överallt ;)
Ha det gött!
Micke

2007-09-01 @ 09:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0