Tisdag

23    O  k   t    o     b      e       r



Tisdagen börjar lida mot sitt slut och det är väl dags för mig att summera dagen. Drog till gymmet direkt efter att jag skjutsat Kevin till skolan. Skulle ha en session med Anthony men han ställde in den pga... nånting? Åkte dit ändå och körde själv istället. Var ett tag sedan jag körde rygg så gjorde det idag. Efter träningen åkt jag och Grazi hem till Juliana. Hon ringde oss nämligen och sa att hon gjort mat åt oss, riktigt trevligt! Åkte dit och hjälpte henne göra klart det sista. Det blev brasilianskt ris och kötbullar. Riktigt gott ris må jag säga. Efter maten var vi tvungen att åka för vi hade båda barn att hämta upp runt 2 tiden. Hämtade Kevin och hjälpte sedan honom kolla igenom hans väska efter saker han behövde göra. Det är bäst att jag kollar igenom väskan för man vet aldrig, alltid kan finnas någon ihopknövlad lapp som är viktig. Ibland är det ingen ordning på honom. Det är därför jag finns här för att försöka styra upp det hela. Medan Kevin gjorde sina läxor tog jag det mest lugnt framför datorn.

Senare på eftermiddagen ringde Gabby. Hon undrade om vi kunde hitta på något nu när hon är tillbaka. Vi bestämde att träffas runt 7-tiden vid Hacienda. Käkade mat lite snabbt med familjen och åkte sedan till Hacienda. Hängde där med Gabby ett tag och snackade massa skit. Hon är fortfarande lite jetlaged stackarn. Inte så konstigt när hon kom i södangs. Jag var fan jetlaged en vecka efter jag kom, Haha. Vi bestämde att åka in till San Francisco på lördag om två veckor. Inte den här lördan eftersom jag ska till bergen. Vi bestämde även att börja kolla på priser och datum för att åka till Hawaii. Vi har nämligen tänkt att åka på en veckas semester till Hawaii någon gång runt februari, mars. Det kommer bli riktigt grymt!

Micke frågade mig hur det gick igår på auditionen. Jag ställde inte upp i auditionen utan var bara där som moraliskt stöd till Juliana. Visst det skulle säkert vara jättekul att vara med men jag har som sagt aldrig gått på dans eller teater så det skulle nog inte funka så bra ihop. Det var dock kul att kolla på dom andra. Det gick inte jättebra för juliana på dansen men sången tyckte hon det gick bättre på. Resultat om vilka som går vidare får vi dock inte veta förän på fredag eller lördag. Blev faktiskt lite sugen på att vara med ändå. Kanske går på nån audition nån gång i framtiden. Då har man iaf lite mer tid att förbereda sig.

Imorn blir det gym igen. Undra vad jag ska ta och köra då? kanske blir armar ändå men det beror på om träningsverken i triceps har försvunnit. Efter gymmet blir det kanske några avsnitt vänner hemma hos Juliana. Jag köpte ju tidigare 4 dvd's med vänner och Juliana är vänner-fanatiker precis som jag så jag har lovat henne att vi ska kolla på det.

Är riktigt tveksam hur jag ska göra med halloweendräckt-köpet. Guy Fawkes dräckten kostade visst $50 och jag vet inte om det är värt så mycket? Den är ju cool och så men är det värt det? Aja får se hur jag gör med det. Nu ska jag
koppla av med lite musik och eventuellt ett avsnitt av vänner.

Sorry för det tråkiga inlägget men hade inte så mycket att skriva. Fast är väl bättre att jag skrivet nått än inget alls?

Ha det så bra nu allihop. Tänker på er!

God natt!

R


image119

Kommentarer
Postat av: Michael

Inga inlägg är tråkiga. Vi som läser vill bara veta vad som händer för dig, och det får du fram väldigt bra :)

2007-10-24 @ 09:38:10
Postat av: Fab

Håller med ovanstående skrivare, det är kul att kolla hur det går även fast du inte gör så mkt, fast måste ju säga att du gör mkt nu i jämförelse till i början! :D

2007-10-24 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0