Måndag morgon, rätt trött.

22    O  k   t    o     b      e       r



Måndag morgon och jag har precis skjutsat Kevin till skolan. Trött som en gnu är man och klockan är bara ca 8 am. Idag har Kevin kort dag i skolan, han slutar 12. Så frågan är om man ska orka ta sig till gymmet innan? Eller kanske är bra med en vilodag idag. Äsch jag vet inte.. vill ju träna =)

Igår hände inte så mycket precis som jag förutspådde. Låg inne i mitt rum nästan hela dagen och såg på olika serier. Var ut ett tag med Kevin och sprayade gravstenarna vi gjort av kartong. Nu är dom sprayade och torra så idag ska vi förmodligen skriva på dom. Jo justja. Glömde ju skriva om för några dagar sedan då jag och Kevin gick genom En corn-maze. Det var en stor Labyrint i ett majsfält. Man fick en karta osså skulle man gå igenom hela skiten.

     

image113


Justja, fick pengar insatta av mamma och pappa igår. Så nu kan jag köpa jacka och byxor till helgen. Behöver nog det eftersom vi ska till bergen. Tahoe heter stället och ska tydligen ha fina skidbackar. Tack så mycket för pengarna mammsen och pappsen :)

Testade gratis-tv-tjänsten Joost som grundarna av skype har utvecklat. Rätt bra program där man kan se massa olika program. Vet inte hur bra det funkar i Sverige men det kan ju vara värt att testa..  ladda ner det här

Ska få i mig nått nu sedan eventuellt ringa Juliana och se om hon vill hitta på något.
Skriver förhoppningsvis mer ikväll.

Ha det bäst
R

Kommentarer
Postat av: Michael

Ta det lugnt med träningen. Man kan inte träna varje dag, då bryter man ner mer muskler än man bygger upp. Du måste ha vilodagar ibland :)

2007-10-22 @ 18:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0