Löften är till för att brytas!

13    O  k   t    o     b      e       r


Hey guys! jag lovade ju att skriva imorse men det blev inte av. Ber så mycket om ursäkt för det!
Har varit borta med några brasilianska vänner hela dagen och kom hem rätt sent så har inte haft tid att skriva. Jag vet att det är många som vill höra hur det går för mig och det är såklart väldigt kul. Jag lovar att inte hålla er på halster för länge. Imorn efter att jag skjutsat Anita till tågstationen så ska jag ta mig i kragen, sätta mig ner och bikta mig inför er. Den här gången lovar jag dock inget även om det med största sannolikhet kommer bli så som jag sagt.

(skrivet av en trött grabb med träningsvärk i hela kroppen)

GOD NATT!

R

Kommentarer
Postat av: Michael

Men, nu blir man ju ännu mer sugen att veta vad som händer! Varför har du träningsvärk? :P

2007-10-14 @ 18:03:44
Postat av: Marcus J

Sydamerikanska vänner, hmm. Robin har dansat salsa hela dagen!

2007-10-15 @ 02:01:08
Postat av: Tomazzi

Uppdatera bloggjäveln för fan!

2007-10-16 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0