Gym, gym, gym!

21    O  k   t    o     b      e       r



Söndag morgon och klockan är lite efter 9:30am. Trött är man men vem är inte det på en söndag. Var tvungen att gå upp i en skaplig tid då jag ska vara på gymmet kl. 11am. Har en av mina sessions idag med Anthony. Köpte ju 3st i samband med köp av meddlemsskapet. Ska förbereda mig lite nu, käka oatmeal och sånt gott! Det är faktiskt rätt gott om man har nån sorts sylt i :)

återstår att se vad som händer idag, troligtvis inget jättespännande.

image112

Rätt trött såhär på morgonen!

Ska fixa mitt oatmeal nu.. så länge kan ju ni gotta er med en norgehistoria!

Ole bad den stora stjärnan om en autograf. Denne tittade på den lilla lappen han fått och sa:
"Ska jag verkligen skriva på den här skrynkliga lilla lappen?"
"Ja, jag renskriver det sen när jag kommer hem."


R

Kommentarer
Postat av: Michael

Lite trött ser du faktiskt ut :) Är det möjligen hyllan "Lack" från IKEA man ser i bakgrunden? :D

2007-10-21 @ 19:46:18
Postat av: Marcus J

Man vet att man är svensk om man kan namnen på IKEA prylarna!

2007-10-21 @ 20:17:51
Postat av: Michael

Marcus J: For sure :D

2007-10-22 @ 09:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0