2 månader...

20    O  k   t    o     b      e       r

Shit vad tiden går snabbt. Idag är det alltså hela två månader sedan jag åkte från Arlanda till New York. 1/6 del av ett år har alltså gått och bara 5/6 delar återstår. Känns som man hunnit göra så himla mycket på dessa två månader. Mer än vad man gjort på flera år nästan. Det är bara att njuta av tiden här och det är verkligen inget jag ångrar att jag gav mig in på.

Ska försöka hålla mig kort idag. Dels för att jag inte gjort sådär hemskt mycket idag men också för att jag är så trött och måste sova.

Idag har det till störst del varit en slödag. dvs bara varit hemma och tagit det lugnt. Det ända fysiskt ansträngande jag gjort idag är att lira trummor och åka bräda. Övade lite idag på Kevins skateboard. Vill verkligen lära mig fast det är inte direkt lätt. En ollie sätter man lätt iaf, stillastående. Med fart blir det lite svårare. Vingligt i början vafan men det kommer. Skulle nästan behöva en egen bräda så jag kan köra när som helst. Lirade lite på Kevins trummor också. Kul att lira det var ett bra tag sen sist. Visst sitter några gamla takter kvar men inte är det mycket.

image110



Såg en film nu på kvällen som var rätt bra. History of The World: Part 1 hette den. Rekommenderas för den som gillar monty python humor. Läs mer här

Nu har man hittat ett nytt bra band igen. Måste bara rekommendera dom. Det är nästan lite i stil med 30 seconds to mars men ändå inte. Dom heter The Red Jumpsuit Apparatus och kommer från Jacksonville i Florida. En låt som är specieltt bra är Guardian Angel. Här är videon till den. Dock rätt dåligt ljud men kunde inte hitta nån bättre på youtube. Finns dock bättre ljud på deras myspace: http://www.myspace.com/redjumpsuit

image111

Kommentarer
Postat av: Michael

Bra att du kommit igång med bloggandet igen, alltid rolig läsning :)

2007-10-21 @ 09:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0