Söndag

4    N  o   v    e     m      b       e        r


Ja vad kan man säga om dagen som gått. Typisk söndag dvs. lång sovmorgon, slapp förmiddag och inte mycket gjort på eftermiddagen. Däremot på kvällen gick vi ut jag och familjen + Jakes tjej och käkade på en italiensk restaurang. Italiensk mat är så god!! Kvällen spenderades framför filmen "Evan Almighty" som är uppföljaren till "Bruce almighty ".

Snackade lite med Mark under middagen om Hawaiiresan. Han ska kolla i kalendern när det passar för mig att ta en vecka ledigt. Gabby och jag siktar iaf på att komma iväg i slutet på fabruari eller början på mars.

Precis gjort klart mig "kvällsträning" och ska nu njuta till det nya avsnittet av svensson svensson. Sedan blir det sängen!

God natt!

R

Kommentarer
Postat av: Michael

Skönt att åka till Hawaii! Hur kommer du dit och hur lång tid tar resan?

2007-11-05 @ 09:19:59
Postat av: Patric

Flyg, runt 5h...

2007-11-05 @ 17:48:38
Postat av: Michael

Okey

2007-11-05 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0