As a matter of fact...

T j u g o å t t o n d e   N o v e m b e r



Tack till alla er som kommenterar. Det är alltid kul att läsa kommentarer även om det inte är så mycket skrivet. Bara en liten hälsning är kul och det får en att känna sig ihågkommen. Extra speciellt med kommentarer från Sydostasien. Att ta sig tid och logga in på ett IT-café i Thailand och skriva en kommentar det är värt en extra eloge. Tack Micke. Hoppas du har det bra där borta!

Gud va intressan det var helt plötsligt att veta om jag har klippt mig eller ej. Men som rubriken säger "as a matter of fact" så har jag faktiskt klippt mig idag. Kände att det kunde vara skönt att tunna ut håret lite. Nej det är inte första gången jag klippt mig sen jag kom hit. Mitt hår växer i en redig takt så för länge oklippt går inte. För att svara på Tomas fråga så kan jag säga att jag har lite längre hår än när jag åkte. Har inte klippt av i bak utan bett frisörerna att bara tunna ur och behålla längden.

Well well. Lite hårinfo där, alltid kul att höra om.

Var och träffade en ny au pair igår. Hon kom hit för tio dagar sedan och bor cirka tre minuter från mig. Gissa vilket land hon är ifrån? Väldigt oväntat faktiskt...... Brasilien. Jag är fan omringad av portugistalande människor (!).
Jag, Juliana och Grazi är bjudna hem till henne nu på lördag för lite tårta. Hon fyller nämligen år.

Anywho...

Var precis på Hollywood Video och hyrde två filmer. Var ett tag sedan jag hyrde film så tänkte att det kunde vara kul. Det blev filmerna "16 years of alcohol" och "Hairspray". Den försnämnda stog på hyllan "movies we like" så få se om jag like'ar den.

Notis: Köpte även en påse REISEN.    : )


Ska ta och se någon av filmerna nu. Får se vilken det blir.

Hur har ni det där hemma föresten? Kallt? mycket snö?
Vi hörs väl av!



R

Kommentarer
Postat av: fab

Låter fint det där Skrollis, jadu just nu snöar det faktist väldigt mkt och den stannar på marken så det är ganska kallt ute också! :)

2007-11-29 @ 12:51:25
Postat av: PB

förfan, snö har det kommit nu =)...klippa håret, vad äre mening med det?

ha det

2007-11-29 @ 23:54:35
Postat av: Michael

Saklart man kollar in din blogg nar man ar pa ett internetcafe Robin :) Man vill ju inte hamna tva veckor efter i blogglasandet ;)

Jag forsoker ocksa blogga lite da och da nar jag ar borta, du kan ju checka in om du har lust (och om du orkar med att lasa svenska utan de tre magiska bokstaverna).

Ha det bra, for det har jag.

2007-11-30 @ 09:30:49
URL: http://michaelhakansson.blogspot.com/
Postat av: Fräddie

Tjenare! Kollade runt lite på resedagboken och hittade dig. tänkte bara kolla lite hur det är att vara au piar eftersom jag själv har dom tankarna snurrandes i huvudet. Vad hade du för 2referenser" och erfarenhet innan du åkte och så?

2007-11-30 @ 23:58:07
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Marcus J

Hej hej! Här hemma är det riktigt kallt och mycket snö. Rätt fint ändå, och bra mycket trevligare än slask. Har amerikanerna börjat julskylta som galningar redan? De brukar väl vara bra på sånt, och fylla sina hustak med dekorativa ljus :)

2007-12-01 @ 15:48:52
Postat av: Maria

Hej Robin.
Lika roligt att läsa om dig och dina upplevelser. Hur går det med Gefle dagblad, ingen uppdatering?
MVH
Maria STS

2007-12-05 @ 15:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0