Framme vid hotellet

Hej alla som undrar

Efter en lång resa med många säkerhetskontroller så är vi äntligen
framme på hotellet.. har precis fått mycket info om morgondagen
och maste gå och lagga mig snart föor vi ska upp 6 på morgonen...
shit alltsa.. flygningen gick bra for att vara den första..
starten var lätt skönast..


Aja hinner inte skriva så mycket nu för det är en begränsad gratistid
pa datorerna.. men på onsdag tror jag att jag ska köpa ett dagskort
for 70kr så kan jag surfa hela dagen..Hoppas det är bra med alla
hemma.. Bara så ni vet sa känns det redan att jag kommer få det
kul..bara det att jag delar rum med en mexikan som knappt kan
engelska... och jag kan knappt spanska.. vi får helt enkelt gästikulera
oss fram.. haha..nä nu ska jag upp och sova.. gonatt...


Kommentarer
Postat av: Michael Håkansson

Skönt att flygningen gått bra. En fråga bara, ska mexikanen som inte kan engelska också vara Au Pair?

2007-08-21 @ 10:15:39
Postat av: Mattias Lundgren

Härligt att allt gick bra, och jag ser att du lyckades hitta ett tgb med å å ö, lite nice ;)
(eller är det dina vanliga special-koder som varit framme? och isf: hur *** kom du ihåg dem? :P)
En fråga också: Vad heter hotellet där du bor nu? I want to see hur det ser ut i google earth ^^

2007-08-21 @ 12:28:20
Postat av: Mathias

Fick du nå lock vid starten då ? du som inte vela ha det. :P. Härligt att allt gick bra :). När ska du vidare till CA?
@ lung. Ser ut som att det inte är ett svenskt tgb, han har missat en del å ä ö :P

2007-08-21 @ 13:05:31
Postat av: Larssoon!

lite skönt att det gått bra!
hoppas du får en härlig tid där borta!
segt att sitta på planet så länge?

2007-08-21 @ 15:02:15
Postat av: Tha PuPP

vill också veta vad hotellet heter :) aldrig segt att flyga, bara kul hehe
du får la ha det så bra medans man lär slita med o bygga på huset och skolan som börja, usch :/:/

2007-08-21 @ 19:08:53
Postat av: Rickard Englund

Åkte du fast i nån säkerhetskontroll då? xD
Hoppas du får du kul där borta i americat ^^
Cya

2007-08-21 @ 19:34:51
URL: http://rajli.no-ip.org
Postat av: Daniel EJJJKERMÄN

Tja rub
Bra att ingen kapade planet! ;p , smutt att de gick bra för dajj , första flygningen å allt!! duktigt min pöjk. (a)
Nu vill jag önska dig lycka till med livet som en AM och ta de lugnt, dom är galna xD
Själv så ligger man i sängen och har halsfluss/hög feber/förkyld =( ,har gjort de sen i lördags. Inte alls kul, har knappt ätit nått på två dagar för de känns som att jag föder en jävla flodhäst ur sjärten på mig varje gång jag sväljer ;o har dock fått i mig en banan,
apelsin juice och yogurt. ( stolt!!)
Ringde till hälsocentralen i aberg halv tre idag, fick tid hos en läkare en kvart senare, snacka om service eyy yoo!! Jag åkte in på labbet för att ta ett test om jag har halsfluss, vilket jag hade tråkigt nog- Så nu går jag på pencellin i tio dagar framöver. Kan knappt sova om nätterna för jag svettas som om Göran Person skulle springa genom hela sverige, tänk dig då vilka lökringisar jag har konstant, jävla feber :-o
Nu sitter jag och ser på Jayms Bond " The man with the golden gun" ägeeer!, sällan james bond charmar ihjäl alla små söta flickor!
Är de någon trevlig själ som vet hur många timmar de skiljer sig mellan Sverige och San Fransico? när de är kväll här är de väll morgon där?
Menge kjamizar og pözzar ifrån mig!
Over and out

2007-08-21 @ 20:02:19
Postat av: Mathias

@ Danne: hahaha, " svettas som om Göran Person skulle springa genom hela sverige, tänk dig då vilka lökringisar jag har konstant" :P
Nä, men krya på dig :P & det är 9 timmars skillnad mellan Sverige & California

2007-08-21 @ 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0