Framme i Livermore, CA

Hejsan.. igår kväll runt 9pm kom jag fram till Livermore..
Mark aoch Kevin väntade på mig vid utgången.. och jag fick
en SF keps.. Sen så var vi tvungen att vänta på bagaget..
vi väntade som fasen men det kom aldrig.. på grund av
att vårat plan var försenat när det skulle landa i Denver så
hann dom inte ta över alla väskor till planet som skulle gå
till Oakland.. men men.. får nog väskorna nån gång idag
ändå...

När vi kom till huset blev jag visad runt det och sen satt
jag och kollade på simpson en stund med Kevin..
Åkte sen med Mark till affären för jag hade min tandborste
i den andra väskan.. så han erbjöd sig att köpa en ny, snäll
som han är :)

Nu har jag sovit här en natt och det är helt lugnt med mig
Just nu är det mycket att ta in och det känns som
det är mycket som är svårt.. men det är klart.. ett nytt land
med massa nya saker.. man lär sig inte allt på en dag..
Jag är mest orolig för att köra bil.. det är många andra typer
av skyltar och annat konstigt.. sen så har jag ju kasst
lokalsinne.. haha..

Har inte så mycket batteri kvar i datorn.. kan inte sätta i
strömadaptern i väggen heller för konvert-adaptern ligger
i andra väskan.. *gaaah*

Well.. har laddat upp lite bilder nu.. ni finner dem här


Over and out for now!
:))))

Kommentarer
Postat av: Mathias

haha,, otur med väskan :) Bra att du la upp biler , men upp med lite från CA också :D
Ha de bra..

2007-08-24 @ 16:57:32
Postat av: Patric

du har lika flyt som stig helmer med väskan hahha xD
du får slänga upp mer bilder sen när du hunnit tagit :)

2007-08-24 @ 17:06:21
Postat av: Mattias L

Bilder is the shiet! =D
Keep going my friend!

2007-08-24 @ 18:29:03
Postat av: Michael

Otur med väskan, men det brukar ordna sig snabbt :)

2007-08-25 @ 12:38:22
Postat av: ellll

aaah latt att vi ska hanga pa santa cruz beach nar jag halsar pa :) som faaen. hur gar det da, kanns det bra? sag till om du undrar nat, duvet jag har varit med om det mesta hittills ;P

2007-08-27 @ 14:03:09
Postat av: Klart!

jaja, se till att få knulla så är resan fulländad redan efter 1 vecka

2007-08-28 @ 00:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0