Bara natten kvar...

Ja nu är det bara några timmar kvar till det bär av!
Klockan 8 på morgonen är det bestämt att vi ska åka
med bilen från Gävle mot Arlanda.. Mamma, Pappa
och Syrran följer med och vinkar av mig..

Måster erkänna att man känner sig lite spänd.. det
är fan riktigt stor hela grejen trots allt.. kommer
ta tid innan jag förstår hur stort det är..

Idag har jag typ inte gjort så mycket mer än att
packa klart alla väskor, vägt, packat om osv..

Hangbagagets väska vägde ju fan 3.7kg utan något
i så jag kunde knappt ha något i den.. det enda jag
har i den är lite kläder och laptopen.. och då är det
exakt 8kg!! Tillslut blev allt bra iaf.. Avslutade kvällen
med att kolla på film (28 weeks later) hemma hos
Mattias.. riktigt bra film faktiskt.. och en bra uppföljare
till 28 days later..

Nä nu ska jag försöka sova när jag fortfarande känner
mig trött.. annars kommer det inte gå.. ska bara borsta
tänderna.. aja hörs !

Alla ni som vill finns med mig i usa.. på något sätt :)
Natt!

Kommentarer
Postat av: Michael Håkansson

Hoppas redan går bra Robin. Ha det bra på andra sidan Atlanten! :)

2007-08-20 @ 11:44:49
Postat av: Mattias Lundgren

Hoppas du trivs! Fast det är väl inte direkt några tvivel om att du inte kommer göra det :D
Kom ihåg att ta många kort som du kan visa sen :) (och såna som du kanske inte kan visa^^)
Skriv här igen så fort du kan så att vi som är stuck here också får en känsla om hur det är där borta i väst! :)

2007-08-20 @ 21:16:04
Postat av: Tha PuPP

självklart kmr han trivas :) lär vara en jefla upplevelse!! många bilder vill vi se, nu när jag skriver det här så har du antagligen kommit fram till NY nu om det inte blivit några förseningar =)
vi kmr över nästa år =)=)
ha det bra

2007-08-21 @ 01:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0