3 dagar kvar...

Tjoflöjt!

Idag blir det ett kort inlägg pga att jag snart ska iväg..
Tänkte bara kort summera dagen..

Åkte in till stan vid 12 tiden för att införskaffa ytterligare saker
som stod på min inköpslista.. fick tag i allt utom reseadapter
som jag ska köpa imorn på kjell och company..
Köpte mig: roll on, lypsyl, förvaringsväska för kostym,
vakuumpåse (där man kan ha kläder så de tar mindre plats),
5 pocketböcker.. varav 4 var från författaren Andreas Roman..
Anledningen till att jag köpte dom var att jag läste hans verk
"när änglar dör" och fastnade för hans sätt att skriva.. iaf i den
boken.. jag rekommenderar verkligen den..

Kom hem vid 15 tiden och hann snacka lite på msn med
folk.. sedan vid 16 kom mamma och pappa hem och då
var vi bjudna på mat hemma hos mormor..
Så jag har varit hemma hos mormor sen dess fram till
för typ 30min sedan.. Var trevligt att träffa mormor,
morfar och moster Margaretha.. Mormor och morfar ser
jag ju igen imorn då vi ska ha en liten "hejdåfest"/invignings
fest för nya inglasade altanen.. men min kära moster ser
jag inte förän om mer än 1 år!!

Hur som helst.. nu ska jag inte bli långrandig.. ska ta
och infoga några bilder på prylarna så ni ser vad jag
har köpt.. sen ska jag skynda mig in i dushen.. för
Fabian kommer och hämtar upp mig om 15min..
då ska jag hem till Tomas och ha lite trevligt..

Ha det så bra så länge.. höres! pling plong
hejdåååå!

:]

---------------------------------------------------------------------

     


Kommentarer
Postat av: Sanna

Yeay! När änglar dör e skitbra :)

2007-08-20 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0