Announcement:

Hej alla glada!

Nu är det så att jag har något att berätta. Jag kommer hem i sommar. Inte bara för två veckor utan för gott. Jag kommer nämligen inte förlänga mitt år här borta. Familjen jag är i var tydligen tvungen att betala $4000 (~25 000kr) för att jag skulle kunna förlänga och det är alldeles för mycket för dem. Jag kan förlänga med en annan familj men det vill jag inte. Känns ändå rätt bra trots allt. Vet inte när jag kommer komma hem men jag vill helst komma hem i slutet av juli så att jag kan vara med på unga örnars sommarläger. Det är ju trots allt sommarens bästa händelse och om jag ändå ska hem så kan jag ju inte missa det.

Hoppas allt är bra med er!

Kram
Robin

Kommentarer
Postat av: Michael

Aha. Då får du verkligen ta vara på tiden som är kvar nu då!

2008-05-14 @ 18:07:46
Postat av: Larssoon

fan vad gött! då räknar jag med att du och chrille drar med er massa folk och kommer hit i sommar =D!

2008-05-16 @ 23:44:56
Postat av: Fanny

Hej!
Lust att berätta lite om hur det funkar som au pair i usa? anmälde mig till en "firma" i tisdags, vore nice att höra hur det är av någon som är mitt uppe i det! :)

2008-05-17 @ 23:31:23
URL: http://fmattsson.blogg.se
Postat av: Marcus

Kul att höra. Men vart är resten av Hawaiiresan? :)

2008-05-18 @ 01:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0