Pustar ut

31;a Januari


God eftermiddag


Kom precis hem från danslektionen och känner mig så lättad. Lättad för att jag var en av de som inte hann visa upp sitt dansnummer. Jag var så himla nervös för att kör mitt nummer då jag inte var helt säker på hur jag skulle göra vissa moment. Men nu har jag till på tisdag att förbereda mig. Känns så himla mycket bättre.

1½ timme kvar sen ska jag iväg och hämta Kevin på skolan. Innan det ska jag försöka få i mig något och kanske även lira lite gitarr. Ja vi får se hur det blir. Ikväll ska jag nog iväg med Gabby. Hon måste fylla i sin tatuering för det har börjat gå ur lite på vissa ställen. Hon vågar inte åka själv stackarn så man får väl ställa upp.

Justja jag har glömt att berätta. Jag läser två kurser på colleget. Au pair programmet kräver nämligen att man läser 6units eller 60h totalt. Jag läser kurserna "Elementary Voice 1" och "Dance Workshop". Haft 2-3 lektioner i båda och än så länge känns det bra :)

By the way...
köpte en bräda i förrgår (skateboard) så nu ska man bli proffs på det också (haha). Vill ni ha bilder så säg till.. jag kan ladda upp.

Vi hööööres!

Kommentarer
Postat av: Michael

Behöver du ens fråga om vi vill ha bilder Robin? Såklart vi vill! :D Skönt att bloggen är "back on track" igen. Thumbs up!

2008-01-31 @ 22:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0