Förändringar

31;a Januari


Som ni ser så håller jag på och ändrar om lite i bloggen. Känns som jag får lite mer energi att skriva när det blir lite förändring.

Var och skjutsade Kevin för en stund sedan och ska snart käka frukost. Klockan 11 början Dansklassen på Colleget och då ska jag vara förberedd med min läxa som var till idag. Läxan var att komma på en kort historia som man ska berätta med rörelser, bara rörelser, man får inte göra ljud. Min story kommer vara "gå från bäbis till gammal man". Like this:

image139 image140    image141    image142    image143
-------baby----------------kid----------teenager--------man--------------old man


Ska ta och få i mig nått nu.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Michael

Haha, nice med charadhistoria :P Jag kan inte tänka mig hur du kommit på idén med bäbis --> gubbe, kan väl inte ha någonting med en viss Gustafsson att göra? ;)

2008-01-31 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0