Uppdatering

27;e Februari



Inte känt mig hundra procent nu på över en vecka. Trodde jag skulle klara mig från förkylning men där fick man på käften. Går bara och snörvlar och hostar hela tiden. Ibland känns det nästan som att lungorna ska följa med i utblåset. Idag känns det faktiskt lite bättre även om jag fortfarande hostar. Tror jag åker till voice-class:en idag och testar ändå.

I måndags bokade jag och Gabby vår drömresa, eller iaf den resa vi längtat mest efter. Den 26;e April bär det av och vi stannar en vecka på ön Honolulu i Hawaii. Vi lyckades få en vecka, med hotell, för endast $601 (3774SEK). Det är hyffsat bra pris eller hur? Hotellet ligger ungefär tre kvarter från Waikiki beach så det är perfekt.

Datum för trippen till Los Angeles har också blivit ändrad. Nu åker vi den 14 mars och stannar till den 16;e. Förhoppningsvis är det riktigt skönt väder då.

Annars flyter väl allt på som vanligt. Kanske ska nämna att jag har varit här över 6 månader nu. Halvtid om jag inte hade förlängt vistelsen.

Vi ses väl i sommar antar jag. Det blir att komma hem 1-2 veckor innan jag förlänger med ett halvår.

Ha det bra så länge. Nu ska jag försöka kurera mig.

Kommentarer
Postat av: Michael

Hej Robin! Roligt att höra från dig igen. Ja, du får ta och kurera dig rejält. Kör en apelsin-kur och chocka kroppen med C-vitamin vetja :) Låter som en toppenresa till Hawaii iaf! Och vilket bra pris ni fick! :O Ha det bra och krya på dig!

2008-02-27 @ 19:07:10
Postat av: Marcus

Blir gött det där. Ön Oahu menar du väl ;)
(Har kollat på alldeles för mycket Magnum PI)

2008-02-29 @ 18:05:13
Postat av: Bettie

livermore? bor du ocksa i tri-valley? :) roligt, finns inte manga sa manga svenskar har!

2008-03-16 @ 08:42:00
URL: http://www.mylifeaftersweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0