Teoriprov

1;a Februari


Yeeeeeeees!

Jag var precis och skrev teoriprovet för körkort och jag klarade det. Tog kanske 20 minuter det var inte svårt alls. Totalt 36 frågor, man fick sitta hur länge man ville och man kunde ha 6 fel. Så nu när det är klart är det bara att boka uppkörning. Får se när det blir men så snart som möjligt.

Som sagt skönt att man fick lite pengar idag. Det behövs verkligen för kommande aktiviteter. Som exempel:

Den 7;e, alltså nästa torsdag åker jag tillsammans med Gabby och en fransk au pair till Los Angeles. Vi åker ner över helgen och åker hem på söndag eftermiddag. Kommer bo i Corona (ca en timme från LA) hos farmorn i Gabbys värdfamilj. Får se vad vi kommer göra där nere men några ställen vi planerat som vi ska försöka åka till är: San diego (eventuellt zoo'et där), Los Angeles Downtown med walk of fame och annat kul, Hollywood, Beverly Hills, Orange County, Newport Beach. Sen får vi helt enkelt se vad vi hinner med. Så på den lilla resan kommer det gå åt lite pengar. Fast vi får det ändå billigt med tanke på att vi delar bensinen på fyra och vi sover gratis hemma hos farmorn.

Jag och Gabby har ju även planerat att åka till Hawaii. Just nu ser det ut som att det bär av i slutet av mars men inget är klart än. Där kommer det gå betydligt mer med pengar än på LA-resan men det är de värt.

Micke: Jag ska köpa ett stativ frågan är bara när. Kanske hinner iväg nu innan jag ska hämta Kevin på skolan. Frågan är om jag ska köpa en remote också?

Hur som helst... jag klarade teorin!! det är de som är viktigast med idag    :o)

Tror jag drar iväg till BestBuy nu ändå och köper ett objektiv. Blev så sugen.

Ha det bra allesammans. Löööve from the states <333

Kommentarer
Postat av: Michael

Härligt med teorin, grattis! Remote är alltid bra, har ingen själv men det är riktigt bra vid längre slutartider (då man slipper använda timern).

2008-02-01 @ 23:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0