Ny vecka

4;e Februari


7:08am måndag morgon och trött som en gnu. Måste gå ut och frosta av bilen innan jag kan skjutsa Kevin till skolan. Ibland brukar det bli så kallt på natten att det blir frost/is på rutorna.

Gårdagen sepnderades framför teve och matbord. Runt tretiden såg vi på Superbowl och käkade nachos. Mark, Matthew och Marks bror var inne i San Francisco så det var bara jag, Kevin och Jake hemma. Jag är inget större fan av amerikansk fotboll men eftersom det är så stort här så tänkte jag att det kunde vara kul att se. Lite senare kom Mark och CO tillbaka och vi åt dinner tillsammans. Riktigt trevlig söndag faktiskt!

Idag måndag.. får se vad man ska hitta på? Blir nog öva lite på "storyn" till dansklassen och sen kanske även lite på sången till voice-klassen. Fortfarande inte helt säker på hur jag ska visa "storyn" men det löser väl sig. Kanske ska klippa mig idag också om jag får tid. Vi får se hur det blir.

Aja. Ut och defrost'a rutan nu.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Michael

Oj, frost på rutorna. Hur stor är temp-skillnaden mellan natt och dag?

2008-02-04 @ 17:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0