Besvikelse...

5;e Februari


Ringde precis Gabby för att se hur det gick med körningen till flygplatsen. Hon skulle nämligen dit för att hämta Emelie (föredetta au pair från Frankrike). Emelie skulle med oss ner till Los Angeles över helgen. Gabby berättade för mig att det blivit något krångel med Emelies pass så hon inte kunde flyga hit. Fan alltså, nu kan vi inte åka den här helgen. Jag som hade sett fram emot det så mycket. Hur som helst får man försöka se det positivt. Allt händer trots allt av någon anledning. Vi får åka iväg om nån/några veckor istället, så fort hon får förnyat pass.

Idag hade jag danslektion och skulle visa min "story". Det gick faktiskt riktigt bra och dom gillade den. Nu nästkommande gånger ska vi jobba lite med den och försöka förbättra rörelserna. Det är faktiskt riktigt kul med dansen även om det är ganska svårt. Mest svårt för att man måste vara fantasifull och kreativ och det är inte mina starka sidor. Förhoppningsvis kommer det bli ändring på det.

Guuuud va glad jag blev igår alltså! Elin ringde mig och jag blev så chockad (eller jag vet inte vad jag ska säga) hade inte räknat med att hon skulle ringa. Jag menar det var så länge sen sist. Hon sa att dem hade bokat flygbiljett hit till Cali den 5;e juni. Fatta, dom kommer hit! kommer bli så kul att ses igen. Tack för att du ringde Elin vi får göra det oftare. Krya på dig med förkylningen också!

Jobbar lite längre idag för Mark skulle på möte. Fick lite pengar så idag blir pizza! Tur att det inte blir allt för ofta.

Nä nu ska jag åka med Kevin och hyra film samt köpa pizza

Ha det!!


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

P.s den som blir kommentar nr 10000 i min blogg vinner de rosa pumpsen :)

2008-02-06 @ 03:26:59
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Michael

Hey Robin. Synd med LA, men som sagt, det händer säkert av någon anledning :)

2008-02-06 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0