Bara timmar kvar

25;e April


Klockan är runt 10pm och jag ska snart gå och lägga mig. Jag och Gabby ska upp runt 4 am för att åka till tågstationen och ta tåget klockan 05:58 am. Tåget kommer ta oss till San Francisco Airport. Planet avgår klockan 09:05 am och då börjar vårat äventyr!

Flyget till Hawaii kommer ta ungefär 5h. Vi kommer vara framme runt 11-tiden, egentligen 2-tiden men Hawaii ligger ytterligare 3h efter. Nu kommer jag alltså vara 12h efter Sverige! Vi kommer bo på ett hotell ca tre kvarter från Waikiki beach på ön Oahu. Det kommer förhoppningsvis bli mycket sol, hoppas vi har väderfolket med oss. Hur som helst kommer vi njuta så mycket vi kan, det är ju inte så ofta man är på Hawaii!

Vi beställde internet till hotellrummet så ska försöka blogga lite när jag får tid. Vet att jag varit dålig på att blogga men nu ska jag försöka bli bättre.

Dags att förbereda de sista grejerna inför morgondagen.
Nästa gång ni hör från mig är jag på Hawaii. Hoppas allt är bra med er!

Robin

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! :)
Tycker du McFlurry är gott?

Ha en trevlig lördag!

2008-04-26 @ 07:15:18
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se
Postat av: Michael

Härligt! Ha en riktigt trevlig resa!

2008-04-26 @ 09:10:25
Postat av: Mikaela

Lite avundsjuk. Vill ocksa till Hawaii :(

2008-04-26 @ 19:16:36
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Amandaa

Men gud vad roligt! Hur mycket kostade resan? :) Skulle också vilja dra iväg till Hawaii när jag är i USA :)

2008-05-01 @ 19:45:35
URL: http://amandaahaglund.blogg.se
Postat av: Johanna

amen shit vad kul. Det är sånt här jag vill läsa - au pairer som gör roliga saker. De flesta au pair bloggar jag följer skriver bara om att de shoppar upp pengarna, jag vill UPPLEVA :)
Hoppas att det var svinkul!

2008-05-06 @ 16:21:01
URL: http://novo.blogg.se
Postat av: Hanna Alfredsson

Hej Robin! Vet
inte om du kommer ihag mig, Hanna akte samtidigt som dig till Usa. Jag ska faktiskt oxa aka till Hawaii, fast till Maui den 2 juni. Hur var det dar? Nagra tips om nagot man borde gora eller inte gora?? Hahha! Hoppas att du har det super!! Kram kram!

2008-05-22 @ 03:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0