Spiderpig, Spiderpig!

Hej och god dag / kväll / natt / whatever...

Här borta i CA rullar dagarna på snabbt.. blir väl så att tiden
går snabbt när man göra olika saker..

Idag till exempel.. Följde jag med Kevin till Skateparken...
När vi kom dit var det en person där redan.. en "biker"
och Kevin sa direkt: "oh no not a biker, i don't like that kind"
- haha.. "that kind" hur som helst.. Kevin skate'ade lite och
under tiden tog jag lite bilder. Det blev väldigt snabbt
booring tyckte han då inget trick ville funka som han ville..
hehe ibland går det inte bara.. synd bara att brädan fick
ta den smällen..

... så vi åkte hem efter ett tag.. köpte något att dricka på
vägen hem.. Kevin tog som vanligt sitt Arizona Ice Tea..
jag tog lika fast en annan smak.. rätt gott faktiskt..
måste bara tillägga.. vissa läskburkar här är huuuge...
t.ex. dom här AZ Ice Tea.. 91,27cl.. haha fyfan..

        

Vid 2 tiden åkte jag, Mark och Kevin iväg till den lokala
biografen.. det blev simpsonfilmen.. kul eftersom jag inte
sett den förut och gärna ville se den.. den var faktiskt rätt
bra men inte skitbra.. även fast man sett spiderpigscenen
många gånger så skrattar man ändå.. haha så sjukt...

...Åkte hem och käkade lite.. kyckling.. sedan drog vi igång
filmen Men in black.. haha hunden i den filmen är cooool!!

Efter filmen har jag bara tagit det lugnt.. tänkte ut och jogga
men tror jag tar det imorn på morgonen istället.. om jag
orkar.. haha får se :) man kan inte jogga på dagen för det
är så jävla varmt.. måste göra det på morgonen eller
kvällen.. t.o.m då är den varmt men inte lika..

---------------

Näää fan guys and girls nu ska jag sleeepa.. imorn är alla
amerikaner lediga trots att det är måndag.. det är nämligen
labour day! wiieeee.... kewl.. inte så märkvärdigt men men..

Godnatt på er... föresten några till skate-bilder finns här

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dagens låt: Boys II men - End of the road
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentarer
Postat av: Michael Håkansson

Verkar bli mycket film i USA :P En läskburk på nästan en liter, holy smack!
Ha det bra
/Micke

2007-09-03 @ 09:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0