En månad...

2 0   S  e   p   t    e    m     b     e      r


       Hej alla sköna människor!

       idag är det en månad sedan jag stog där på Arlanda lite halvnervös
       och vänta på att få komma iväg till USA. Fatta en månad det har gått
       så jävla snabbt! Jag fattar det knappt. Om man tänker efter så har
       jag hunnit gjort rätt mycket på den här månaden.. mer än vad jag
       gjort på flera år. Haha. Nu är det bara ca 11 månader kvar! Känner
       på mig att jag kommer hinna göra mycket roligt på dom månaderna.

       Idag blev det till att hyra en till film. Vi hyrde American Pie: Naked Mile
       och såg den under tiden vi åt pizza från Pizza-Hut.

       Tidigare idag ringde Mark och meddelade att han hade lyckats
       komma med ett plan som gick tidigare. Så han kom hem vid 9 tiden
       istället för mitt i natten. Det blev Kevin glad för tror jag. Han saknade
       pappsen :)

       Måste tipsa om en bra stream-sida jag hittade:
       http://www.euchannels.net/web/ramme.htm klicka på knappen "MyTv"
       där finns det massvis med olika kanaler med filmer, serier och
       mycket mer. Känns lite bättre att kolla streamat nu när man är i USA.
       Finns det streamat så ser jag det hellre så än att ladda ner.

       Kom på att det var några avsnitt i slutet av säsong 2 på Prison Break
       som jag inte sett. Så nu vart jag tvungen att kolla ikapp det också.
       Hann ikapp ganska bra ändå. Är på sista avsnittet nu.. sen kan man
       börja på säsong 3 också.

       Kollade upp priser idag på gymmet. Det kostar $79 + $49. Alltså $79
       först för meddlemsskapet sedan $49 i månaden. Tycker ni det är
       ett rimligt pris eller är det för dyrt? Översatt i svenska kr så är det ca
       520kr i meddlemsavg. och sedan ca 320kr i månaden. En fördel
       med gymmet är att det finns rätt mycket maskiner samt att det är
       öppet 24h per dygn!


       Måste tipsa om ett skönt band jag hittade. Dom heter Klassfest och
       spelar blip-blop musik. Kolla in deras myspace och lyssna på
       låtarna: http://www.myspace.com/klassfest


       Ska dra mig mot sängen nu, tjing!

      R

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       Dagens låt:
Poison - Something to Believe in
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentarer
Postat av: Michael Håkansson

Tjo Robin
Tiden går verkligen fort, även här hemma. Men kan tänka mig att det känns extremt fort när det är så mycket att ta in för dig och så mycket nytt att lära och göra. Som det ska vara :)
MVH
Michael

2007-09-21 @ 09:21:33
Postat av: Marcus

Wow, ja det har redan gått en månad. Det går fort när man har roligt ;)
Lät dyrt det där! Men det är ju riktigt shjysst att det alltid är öppet, och så är det väldigt flashigt kan jag tänka mig. Ser du ut att kunna trivas där och känner att du har råd så är det väl bara å köra. Har du några alternativ? Kanske finns det gym där du pluggar sen.

2007-09-21 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0