Black Widow

10 September


Idag finns det inte mycket att skriva egentligen. Dagen har rullat
på i ett långsamt tempo och jag har inte gjort mycket konstruktivt
alls bortsett från den maskin tvätt jag körde igång.

Jag har som vanligt skjutsat och hämtat från olika ställen. Suttit
vid datorn och spelat gitarr. Var även ute ett tag med Kevin och
lirade boll.


Gissa vad!? Idag såg jag för första gången en Black Widow
(Svart änka). Har hört att det ska finnas många sånna här men
har inte sett någon förän nu. Jag och Kevin gav oss ut på black
widow jakt nu på kvällen. Det är nämligen då dom brukar
komma fram. Dom håller ofta till i gräset eller i små gömmor där
det är trångt. Vi såg runt 6 stycken varav en var riktigt stor.. kanske
5cm. Ett litet bett av en sådan och man mår väldigt dåligt.




(Kass bild, taget med mobil i mörkret)


Imorgon ska jag nog ringa nån av de andra au pairerna och se
om de har lust att hitta på något. Det värsta är ju att typ ingen av
dom är ledig under dagen när jag är det. De flesta jobbar då.

Tänkte svara på några kommentarfrågor från 8;e och 9;e Sept:

01.  Route 66 finns inte längre utan är numera uppdelad i flera
        inerstate-motorvägar. läs mer här.

02.  Micke: The It Crowd ep 03 var helt klart sämre än de första
                    två avsnitten. Dock var det inte dåligt.

03.  Chrille: Kom gärna hit och hälsa på! När du vill.. det skulle
                      vara guld!



Over and out!
Robin

Kommentarer
Postat av: Michael Håkansson

Inte visste jag att det fanns så mkt Svarta Änkan i Californien, läskigt :P Iofs trodde jag att man dog av ett bett också så jag kanske inte är så påläst i ämnet ;)

2007-09-11 @ 09:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0