A day of happiness...

Heeeej alla där hemma i Sverige..!!!

Idag har jag haft en skön dag.. inte varit nå otaggad alls, haha :]
Imorse drog Mark iväg och handlade och när han kom tillbaka
så skulle jag laga svenska pannkakor.. det hade jag nämligen
sagt att jag skulle göra.. så det gjorde jag.. och dom blev fan
goda.. jag åt med socker på för de har knappt nå sylt här.. bara
nå äckliga saker.. och jag äter inte med peanutbutter och sirap
på, ja jag har testat och det är fan inte gott!! haha..
Kändes lite som hemma när man åt pannkakorna ändå..
nån dag ska vi åka till IKEA och då jävlar ska jag äta svenska
köttbullar och potatis... punkt slut..

På eftermiddagen åkte vi iväg ett tag till stoneridge mall.. där
bl.a. Macys finns.. där vi var för några dagar sedan.. vi åkte
dit idag för att Jake skulle köpa något.. tror det var en present
till hans flickvän.. jag gick runt lite själv och kollade i olika
affärer.. jag hade inte så mycket tid så hann inte med så mkt.
Ni ska veta att det finns grymt många affärer där.. måste vara
över 100st iaf.. så hade tagit ett bra tag att gå igenom alla dom...
Var inne på Hot Topic igen.. gillar verkligen den affären.
köpte dock inget idag.. ska spara lite pengar.. men såg en rolig
sak där.. dom hade olika dockor från olika filmer.. typ simpson,
harry potter m.fl.. kanske ta och köpa någon sen och ta  hem till
Sverige.. så kan man göra en cool hylla för just den filmen..
Patric, Lung och alla ni andra vet vad jag menar.. hehe..
På vägen hem åkte vi till Hollywood Video och hyrde film..
Det blev nån westerfilm (Blazing Saddles) som Mark sa att man
bara måste ha sett om man varit i Amerika.. den var faktiskt
ganska bra..så jag ska inte klaga.. här kan ni läsa mer om den
om ni vill: http://imdb.com/title/tt0071230/

Gick ut ett tag med Kevin och kastade boll.. kastade och fångade
baseball.. lätt som en pannkaka va det.. haha.. sedan åkte
Kevin lite skateboard och övade på några tricks.. jag testade
också men jag är inte bra.. Kevin är mycket bättre..
Känns ju så vingligt när man åker på en sådan..men vafan
jag ska lära mig göra en olli iaf.. i sinom tid..

Senare på kvällen, runt 9pm, drog jag ut och joggade. Joggade
runt kvarteret några ggr medan Kevin cyklade bredvid.. lite slut
man var efter då.. märks att man är out of shape.. men det ska
ändras på..

Jake har varit på fest hela kvällen hos sin flickvän.. som har ett
swing it sixteen party tillsammans med en tjejkompis. De har
nämligen fyllt 16år så de ska fira det.. jag fick även en inbjudan
men jag gick inte.. kändes lite för wierd att bara komma in
sådär när jag knappt känner någon.. "Oh yeah, i'm a swedish
boy.. I dunno what i'm doing here but whata hell.." sen så antar
jag att de flesta hade varit i 16års åldern så det är ytterligare
en anledning.. hade iofs kanske varit kul att gå men nu blev
det inte så.. dessutom var det 40s tema.. och hade varit lite
svårt för mig att få tag på sånna kläder över en dag bara..

Kvällen avslutades med att jag och Kevin spelade ett parti
av nån sorts harry potter TP.. hehe.. gick väl sådär..
eftersom jag inte läst så mycket av böckerna.. men men..

-----------------------------------

Jag tror Kevin börjar acceptera mig mer och mer och det är
kul.. han pratar mer än vad han brukar med mig och verkar
vilja göra saker hela tiden.. tidigare har har inte kommit in
på mitt rum men idag kom han in och sa:
"what are we watching"

Antar att han varit lite reserverad ett tag och det beror
säkert mycket på att han vant sig vid förra au pairen..
men det börjar gå över nu.. efter det här året är vi nog
"bästa polare" haha... :-]

Jake är schyst han också.. gillar att reta Kevin gör han
haha.. men vem gillar inte att reta sina småsyskon..

------------------------------------

Näää hörni.. idag blev det inte så långt inlägg.. men
det blev iaf ett.. nu ska jag ta och kolla på avsnitt 2
av den helt magnifika tv-serien The IT Crowd.. :)

Föresten.. alla ni som vill ha bilder på hus,
neighborhood etc.. det kommer.. ska nog ut och ta
lite bilder i början av veckan.. när jag är ensam
hemma.. känns lite wierd annars att springa runt med
en kamera och knäppa när alla är hemma..

Hoppas ni har det bra.. nu är det snart natti som
gäller för mig...


Goooonight :)

<3

Kommentarer
Postat av: Michael Håkansson

Tja!
Har du redan blivit trött på all junkfood så att du ska äta svenska köttbullar med potatis på IKEA? ;) Och visst var nya IT Crowd bra! :D
/Micke

2007-09-02 @ 10:31:20
Postat av: mia

yo dude! hoppas du har det kanon i det underbara californien. är det sådär ballt som jag tänker mig? typ som i alla filmer vettu. med milslånga stränder, tjejer som åker inlines längs vägarna, killar som surfar, strandfester och vice versa? fast du har väl inte hunnit sett allt än förstås :) men jaa. jag önskar dig all lycka grabben grus. vi kommer sakna dig nästa helg på lägret. det är inte detsamma utan en robin alltså.. over and out, peace! /mia minardi

2007-09-02 @ 19:30:09
Postat av: Tomazzi

Men du! du hade ju chansen att träffa nya tjejer direkt mannen! Men förstår dig du tar det lungt och spanar först innan du slår till helt rätt kingen.
Aja ta det lungt och hade gött Robin.

2007-09-03 @ 02:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0