Vinterkläder

24    O  k   t    o     b      e       r



Imorse när jag vaknade var jag så grymt trött. Vet inte riktigt varför jag var så trött men jag tog mig ändå upp för att skjutsa Kevin till skolan. När jag kom hem igen la jag mig i sängen och ställde klockan så jag skulle kunna sova en timme till. Funderade på om jag skulle åka och gymma men kom fram till att jag kunde gott ta en vilodag idag. Efter att ha sett några avsnitt vänner så ringde Grazi och frågade om jag skulle med till Juliana. Vi åkte dit och jag tog med en vänner dvd. Eftersom det inte blev av att titta på det igår så såg vi idag istället. Juliana hade gjort lite pasta så vi käkade det också.

Efter att ha hämtat Kevin på skolan och fått honom att börja med läxorna drog jag iväg en kort stund till en klädaffär en bit härifrån. Juliana hade tipsat mig om en affär vid namn ROSS där dom säljer märkeskläder och annat billigt. Vissa säger att det är en B-affär men jag åkte dit ändå i hopp om att hitta en jacka till bra pris. Det var inte alls en sådan B-ig affär det fanns faktiskt en hel del kläder jag skulle tänkas kunna ha. Dom sålde t.ex. calvin klein tröjor för runt 50kr. Åkte hem efter ett tag och när jag kom hem var ingen hemma eftersom Mark hade åkt med grabbarna till tandläkaren. Efter en kort stund kom dom hem igen och nästan direkt åkte vi iväg till en affär vid namn Sports Chalet. Åkte dit för att kolla på vinterkläder. Trott det eller ej men vi skulle köpa vinterkläder i Californien. Nä så illa är det inte riktigt men eftersom vi ska till bergen i helgen så behövs den här typen av kläder. Det var dock till störst del jag som behövde kläder. Dem andra hade det mesta redan. Hittade på en jacka och ett par täckbyxor som båda var nersatta till halva priset. Samanlagt gick allt mitt på ca 1000kr. Så jag kom undan rätt bra ändå. Vill inte lägga ut för mycket pengar heller eftersom jag inte kommer använda jackan och byxan så mycket.

På vägen tillbaka från sportaffären svängde vi in vid Hacienda. Mark hade nämligen lovat att vi skulle käka mat. Det blev en mexikansk restaurang. Jag beställde en Fajita quesadilla med stek inuti, det var riktigt gott! Jag har verkligen blivit fast i quesadilla på mexikanska restauranger. Under tiden vi käkade så ringde Gabby och frågade om jag ville hänga med henne till ett ställe i Castro Valley. Hon skulle kolla efter öppettider på något tatueringsställe där. Hon har tydligen fått för sig att göra en tatuering. Det skulle jag också vilja göra med det skulle vara så himla svårt att komma på vad man skulle göra. Gör man något så måste det ju betyda nånting. Man kan ju inte göra som vissa tjejer gör, tatuerar nått kiniesiskt tecken som de inte ens vet vad det betyder. Tackade nej till att följa med, var så himla trött och ville bara komma hem.

Kom hem vid 8-tiden och sen dess har jag ritat lite samt tittat på teve. Ska nog ta och se prison break avsnitt 5 nu som jag inte hunnit se ännu.

Hoppas allt är bra med er. Här är det bra som ni märker.
Ps. Det börjar bli torrt med kommentarer igen Ds.

Kram

R

Kommentarer
Postat av: Michael

Jag skulle aldrig våga göra en tatuering. Tänk om man ångrar sig, vilka ingrepp man måste gå igenom för att få bort den. Det är som du säger Robin, isåfall måste motivet verkligen betyda någonting för en, och inte bara just för tillfället.

2007-10-25 @ 10:25:15
Postat av: elllll

"Gör man något så måste det ju betyda nånting. Man kan ju inte göra som vissa tjejer gör, tatuerar nått kiniesiskt tecken som de inte ens vet vad det betyder." hahahaha, sant robin SANT :) hatar sant. bra att du har det bra :)

2007-10-25 @ 17:56:51
Postat av: elellelel IGEN

jag ska gora en forresten :) och den betyder nat duuu. fast ska vanta tills i slutet typ att jag gor den i cali, vill jag fortfarande ha den da ar det ju lugnt liksom :) take carrrre

2007-10-25 @ 17:58:22
Postat av: Michael

Ska man göra en tatuering måste man ju göra det i Miami, på Miami Ink :D

http://tlc.discovery.com/fansites/miami-ink/miami-ink.html

2007-10-25 @ 19:50:07
Postat av: Tomazzi

Skönt att du har det gött där borta din jävel, vi ska ha tema Robin på festen här
då ska alla klä ut sig till dig! En hyllning till den "lille"

2007-10-28 @ 14:41:49
Postat av: Michael

Haha, tema Robin :D

2007-10-29 @ 10:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0