Var bara lugna!

12    O  k   t    o     b      e       r


Var bara lugna gott folk. Det är ingen bloggstrejk här borta i staterna det är bara jag som haft lite mycket den senaste tiden. Ska inte sticka under stolen med att jag dessutom varit rätt blogg-trött om man så kallar det. Just nu är klockan runt 17:20 och så fort Mark tränat klart i garaget ska vi iväg och käka! Kan dock lova er en sak: Ikväll eller imorn på morgonen ska jag skriva blogg! Blir ni glada då?

Alla ni som läser bloggen och som inte kommenterar eller väljer att vara anonyma: skulle vara kul att få veta vilka ni är.. om ni inte vill skriva det i kommentarerna kan ni ju maila det.. min mail är som vanligt:
[email protected]

Som sagt.. skriver mer senare.. Ha det!

R

Kommentarer
Postat av: Michael Håkansson

Jag läser, men jag är nog inte så anonym.

2007-10-13 @ 10:45:47
Postat av: Linus Gunnarsson

Du vet inte vem jag är men jag läser iaf din blogg :-)

Ska själv iväg som au pair nu den 15e och tycker det är intressant att läsa din blogg för att se vilka situationer du ställs inför. Jag ska till Florida och ta hand om 2 killar. Förresten så är det kul att läsa om en annan kille för annars blir det mest tjejers berättelser!

Tack för en läsvärd blogg!

/ Linus

2007-10-13 @ 11:52:19
Postat av: Fabian Lopez Ruiz

Jag är inte så anonym heller, men tänkte presentera mig ändå! ;)

2007-10-13 @ 14:01:31
Postat av: Lisa

Hej jag tycker också din blogg är väldigt rolig och intressant att läsa dessutom tycker jag att du är riktigt läcker!
Ska till Florida jag med och ta hand om en tjej och en kille i början av nästa år.
Jag hoppas att du fortsätter skriva lika bra så kanske vi kan ses därborta om det finns tid till det.

2007-10-13 @ 15:09:19
Postat av: Marcus J

Läser som vanligt :) Jag tror att om du bara sätter dig ned och börjar skriva så kommer du få insperation igen!

2007-10-13 @ 21:39:58
Postat av: cecilia i San Francisco

Jag har redan avslojat mig, men jag jag laser i alla fall ocksa din blogg! :)

2007-10-13 @ 22:36:36
URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Anna Andersson

Jag kan avslöja mig :) Jag är nyfiken, det är spännande att läsa din blogg, då kanske man fattar vad man kan se fram emot när man kommer till staterna själv :)

2007-10-14 @ 03:16:01
URL: http://annilur.bilddagboken.se
Postat av: Linus Fredriksson

Jag avslöjar mig och bekänner att brukar jag ta mig en titt på bloggen din med jämna mellanrum.

2007-10-18 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0