Seg dag

5    N  o   v    e     m      b       e        r



Ja hörni idag har det inte hänt mycket. Skjutsat Kevin till skolan och trummlektion precis som alla andra måndagar. Stannade hemma från gymmet idag. Kände lite ångest senare så tog en joggingrunda senare på dagen. Skulle ha träffat Gabby och en annan au pair men det blev inte av. Blir kanske imorgon istället.

Tvekade lite om jag skulle avslöja det men Gefle Dagblad kontaktade mig via resedagboken.se och undrade om jag ville ställa upp på en intervju. Dom ska nämligen göra ett litet repotage om folk från Gävle som bor/studerar tillfälligt i andra länder. Så för några dagar sedan fick jag frågor mailade till mig och har svarat på dom idag. Tar nog ett tag innan det kommer i tidningen men när ni minst anar det ser ni mig där, även fast jag är långt ifrån Gävle! Haha.

Kollade precis på senaste Parlamentet, ojojoj va roligt hahaha.. se det förfan! :)
Ska fortsätta kolla på time out nu sen blir det sängen.

Hörs imorn!

R

Kommentarer
Postat av: Michael

Känna ångest för att du inte gymmar en dag, börjar bli riktigt seriöst ;)

2007-11-06 @ 09:36:28
Postat av: Tobias

Svar: jag vet, behandla dom som dom behandlar djuren, kanske dom skulle förstå mer vad dom egentligen håller på med?

2007-11-07 @ 07:43:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: TOmazzi

Kung skrollis i tidningen! Jag längtar redan.
Gymma på så får vi tävla i gymmet när du kommer hem :)

2007-11-07 @ 12:56:53
Postat av: Tobias

Svar: Okey :) Nej kommer inte ihåg, ska kolla länken du skickade =)

2007-11-07 @ 16:42:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Svar: nice, kanske du okcså ska söka till nästa säsong av bonde söker fru ? om det är ngn tjejbonde förstås som susanne ^^

2007-11-07 @ 21:47:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Svar: jasså, kan du sjunga bra elr? :)
tack så mkt, oh fyfan va gött :D

2007-11-08 @ 07:35:46
Postat av: Tobias

Svar: okey men då passar de ju bra att du går dit och testar om du är bra :D

2007-11-08 @ 15:56:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Robin
Du verkar ha det riktigt bra i USA. I Sverige har det börjat bli riktigt kallt och vintern är här. Roligt att du har varit men i Gefle Dagblad, vore trevligt om du berättade mer om reporatget och när det kommer publiceras. Ha en skön vecka MVH Maria, au pair

2007-11-12 @ 07:40:36
Postat av: Linus Gunnarsson

Hej!

Jag heter Linus och jag är nu au pair i ett ställe som heter Navarre i Florida. Det funkar inte riktigt för mig med det sociala då det är ett litet ställe och lite lite att göra. Så nu är jag i transisition och jag har nu fått en matchning på ett ställe som är nära dig, Concord. Vore kul om vi kunde prata! Maila mig gärna.

/Linus

2007-11-12 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0