6 dagar kvar...

Hej igen!

Tänkte verkligen skriva igår men det kom annat mellan hela tiden.
Ja, nu är det alltså 6 dagar kvar bara.. tiden går så jävla snabbt..
Igår var jag på stan och växlade till mig amerikanska dollar, växlade
till mig $217 ca 1500kr. Sedan var jag runt och kollade lite på stan på
kläder som jag evntuellt ska köpa innan jag åker..
Kom på att jag har ett presentkort på Datametropolen som jag måste
nyttja innan jag åker.. har haft det i över ett år nu men inte beroende på
att jag inte viljat utnyttja det utan på grund av att affären som ligger i stan
är så jääävla kass. De har typ aldrig öppet de tider som de ska ha öppet
Sen har jag varit där 100ggr för att köpa koss porta pro hörlurar men de
får aldrig in dom.. de har sagt att de är på väg i över ett halvår nu!
Jävla skitbutik säger jag.. dom har iofs en butik i sandviken också och
den är mycket bättre, men då ska man ta sig dit också..
Kanske blir att man tar en tur med pappa när han kommer hem ut till
Sandviken..

Har äntligen tagit mig i kragen och börjat skriva en packningslista..
det är inte lätt ska jag säga.. jag har aldrig packat för ett år förut , haha
Men jag kom på att det är väl bara att packa med saker som man
använder dagligen plus lite till. Var på väg att köpa solkräm igår när
jag var på MAXI Ica men kom på att det kan jag väl fan köpa där nere..

Igår kväll var jag hemma hos Lungen på SvettLAN eller det skulle vara
det men det blev inte mycket av den vara pga att gavlegårdarnas
bredbandsnät inte funkade under hela natten.. jävla skit säger jag..
Vi märkte det vid 22:30 och deras bredbandssupport stängde vid 22!!!
Vi lyckades lira lite CS LAN trots allt.. måste bara tilläga att en person
som var anti-CS börjar bli en riktig CS nörd nu.. HAHA
Fyfan va ont i magen jag hade när jag åkte hem 5 i morse.. det är nog
inte så bra att äta ett helt paket maltesers, 2 pan pizzor samt dricka
nästan 1l citronjuice... well det var trevligt ändå..

Hur ser dagens planering ut tro.. ja jag har inte någon direkt sådan men
ska fortsätta på min packningslista och eventuells fortsätta på
pre-departure projektet.. måste ta tag i det så det inte blir stressigt som
fan i slutet.. Ska försöka ta mig till sandviken också..

Äsch vi får se.. nu ska jag nog se ett avsnitt vänner.. (undra just hur
många gånger man sett det.. tror jag sett alla säsonger minst
4 ggr iaf, men vafan det är ju så bra..)

Ha det så jäävla bra! tjing!


Dagens låt: Dragonforce - Through the fire and flames

Kommentarer
Postat av: Lung

Ja men inte mitt fel att deras gnuhemsida inte funkar :P
Ha de!

2007-08-14 @ 14:24:03
Postat av: Sanna

Nog blir de seeegt utan kusinen allt.. :( ett helt år... aja du får se till å ha de helt himla underbart där!!! Kraamar :)

2007-08-14 @ 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0