5 dagar kvar...

Shit vad dagarna går snabbt asså jag fattar det inte..fast att de senaste
dagarna gått så snabbt kan bero på att jag varit uppe till 06:00 tiden
på morgon och sedan sovit till 13:00..14:00.. och då är ju en
stor del av dagen redan borta.. blää.... Nä nu ska jag försöka lägga
mig i en lite skapligare tid så jag hinner med något på dagen..

Idag har jag hunnit lite trots att jag vaknade 13:15
Har hunnit klart med mitt pre-departure projekt som man ska ha med
på kursen i New Jersey.. Det blev jävligt bra faktiskt och hela 18 (!) sidor..
(då inräknat framsida, innehållsida och baksida).

Fick en förfrågan nyss av Rickard om jag ville vara med på filmkväll
hemma hos Theo.. vet inte hur jag ska göra med det.. visst det skulle
vara skitkul verkligen men känns som jag har massa annat att göra,
även om jag inte vet vad, haha :]

Det börjar verkligen märkas på alla ungdomar att skolan börjar snart,
många klagar redan på det och lajvar t.o.m på gavlefesten om att
"snart är vi tillbaka i helvetet". Rätt skönt att slippa skolan men
samtidigt saknar man den lite.. Saknar inte att behöva gå upp tidigt
på morgonen, göra läxor eller plugga till prov.. men det har ändå varit
någon sorts trygghet under alla år, man går dit, träffar sina vänner..
får mat serverad och går hem.. rätt skönt ändå.. Men men nu är det
nya tag på G! vafan jag åker ju snart till det FUCKING stora landet i
väst.. Kommer nog inte riktigt förstå vad som håller på att hända
förän jag varit i Livermore en månad.. eller något i den stilen..

Inte förän nu när det bara är några dagar kvar har jag börjat inse vad
jag kommer sakna.. Kommer först och främst sakna det att bara kunna
gå iväg till nån och bara umgås, då menar jag med någon man känt
flera år, som man känner att man kan vara sig själv hos.. Även om jag
är rätt bra på att vara mig själv tillsammans med helt nytt folk också ;-p
Sedan kommer jag sakna alla aktiviteter som jag är aktiv i och tycker
är så jävla underbara.. Brynjan med alla läger och styrelsemöten
(då är det mest lägrena och allt folk jag kommer sakna).. sommarlägret
speciellt, det är fanimej en av de bästa sakerna på året.. usch jag
kommer gråta inombords när lägret är och jag är i USA.. men vafan
när jag kommer hem så då jävlar är jag med igen! ;-)
Kommer även sakna konfirmationslägrena.. fan va underbart det är
att åka iväg till Undersvik och bara ta det lugnt, äta gott och umgås
med alla underbara människor.. det kommer jag definitivt sakna..
Men om lite mer än ett år är vi med igen eller hur Elin? ;-)
Kommer såklart sakna familjen också.. även om jag inte börjat känna
den saknade nu.. men den kommer väl säkert..

Men vafan trots att man kommer sakna massa saker kan man ju inte
gräva ner sig.. den som gör det går miste om så mycket annat..
Jag menar varför gå ner sig allt finns ju kvar här hemma i Sverige..

Nä nu ska jag fasen få i mig nå mat.. har inte ätit nått idag än..
varför ska jag hålla på och vända på dygnen.. nä nu jävlar :)

Ha det så bra alla och simma inte motströms.. go with the flow ;)
Tjingeling!

PS. några bilder från sommarlägret..

1.                                2.                         3.


4.                                5.


1 - Att ha barn som ryggsäck.. haha :)
2 - Så här ser man ut när 20 ungar jagat och blött ner en
3 - Hela vårat tält (rådjuren)
4 - Motvilligt sminkad av rådjurstjejerna
5 - En dag vid repbron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0