4 dagar kvar...

Tiden bara går och går och nu är det bara fyra dagar kvar!!
Går hela tiden och känner mig nojig för småsaker, som att
jag ska glömma något viktigt! Men jag vet inte vad det skulle
vara i så fall.. det kanske det är d här man kallar nervositet
ja inte vet jag, haha :]

Känner mig faktiskt lite mer nervös idag än igår.. Ju närmare
den 20;e desto mer nervös blir jag..trodde fan inte jag skulle
bli nervös.. men är ändå inte nervös som om jag skulle vara
rädd.. mer nervös på ett exhalterat sätt.. I'm fucking excited..!

-----

Idag har jag varit på stan med moder min.. det var rikitgte
trevligt.. köpte lite saker inför resan och sedan skulle
vi ta en fika men det blev mcdonalds istället.. gött det med..
Köpte mig:

- Adapterdosa.. så jag kan koppla in flera kontakter samtidigt
- Kalsonger.. behövde faktiskt nya..
- Liten axelväska..hade ingen sen tidigare och tänkte det kan
vara bra att ha och dessutom fick man ta med handbagage +
en liten väska på planet så på så vis kan jag få med mer
saker på planet.. tänkte att jag kan ha papper jag behöver
där i.. typ pass, visum, j-1 visum osv.. så kommer jag åt dom
snabbt..
- En t-shirt och ett linne, alltid bra med några extra..
- Badbyxor.. ett par blårutiga.. steka vid poolen på hotellet :-p

(bilder på detta finns lite längre ner)

Resten av dagen ska jag nog bara ta det chill.. skulle följt
med mamma, pappa och syrran till morfar för han fyller
år men jag orkade fan inte.. har varit så mycket nu så jag
skyllde på det.. men får nog träffa morfar om nån dag så
då kan jag säga grattis.. eller kan ju säga grattis här också
- grattis morfar! :) -

Just nu sitter jag bara här i vardagsrummet i fotöljen med
min laptop och har det rätt soft.. kollar ut på altanen som
pappa gjort så fin med inglasning och grönt golv.. mycket
jobb har han lagt ner på det.. men bra blev det..
Vår egen byggare Bobb! hahaha

Snackade med Michaela igår natt på msn och hon har det
underbart i New Jersey/New York.. den jäkeln kom ju iväg
en vecka före mig.. men det var rätt bra trots allt så får jag
veta lite om kursen och sånt innan.. det var tydligen ett
riktigt lyxigt hotell och mycke trevlig personal.. så jag
blev bara mer taggad av att snacka med henne..

Nä fyfan nu är det nääääära.. gaah fan vad tar man sig till
kommer inte kunna sova på söndag.. är nästan som om
man är liten och väntar på att det ska bli julafton.. en evig
väntan.. haha.. och tänk på måndag.. i bilen..  kommer ju
ha överflöd av fjärilar i magen... näfan.. det får jag ta då :D

*Men ha det så JÄVLA BRA DÅ* haha...
puss å kram ses i den STORA stan...
-------------------------------------------------------------------------------



      

  

-------------------------------------------------------------
Dagens låt: Lars Winnerbäck - Kom änglar
-------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: au pair - David

Tjenare! Sjyst blogg..
New York/New Jersey ar grymt. Njut nar du ar dar..
Har i Cincinnati ar allt bra dock sjukt varmt 100 grader F dvs 38 grader C varannan dag. Packa inte med dig alltfor mycket, for allting i det har landet ar riktigt billigt. Jag tog med for mycket grejer.
Annars sa ar det inget att vara nervos for det
kommer bli riktigt kul , jag lovar.
Lycka till med allt!
/ David

2007-08-17 @ 03:42:27
Postat av: Hardi

Ta inte med vätskor i större mängder på planet bara :)

2007-08-17 @ 11:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0