Karaokekväll

18;e Februari


Ikväll kl 8pm ska jag iväg och ha karaokekväll med massa andra au pairer, det kommer nog blir riktigt kul. Tråkigt bara att jag har ont i halsen. Började känna av det idag och hoppas verkligen inte att det bryter ut till en förkylning. Alla andra i huset har varit förkylda så skulle inte förvåna mig om jag skulle få det nu.

I helgen som var blev det faktiskt två biofilmer. "27 dresses" och "Fools Gold". Båda var ganska bra faktiskt. Var in till Berkeley en snabbis i lördags med Gabby. Hittade en nice tröja där!

Håller på att läsa andra Harry Potterboken nu också. Har kommit ungefär halvvägs. Det är ju faktiskt en del saker som man missar om man inte läser boken och bara ser filmen.

Kommer inte på så mycket att skriva just nu, det kommer nog senare. Ville bara ge er en snabb uppdatering. Hoppas allt är bra och att vädret är hyffsat..

Loveeee from West!
Robin

Kommentarer
Postat av: Michael

Hallå! Kul att höra från dig :) Inte lika kul att du är lite krasslig dock. Ang. vädret här hemma kan man inte klaga just nu (i Gävle iaf), det känns som vår faktiskt. Några grader varmt och ganska klart har det varit idag. Lycka till på karaoken!

2008-02-19 @ 17:49:08
Postat av: Michael

i efterskott :D

2008-02-19 @ 17:49:50
Postat av: Sesse

Har du bara kommit till andra boken ? :D

2008-04-25 @ 14:53:44
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0