Svensson Svensson! :]

13 September

Hej gott folk!

Idag var jag och träffade en jättetrevlig au pair från Brasilien..
Hon heter Juliana och är 22 år.. alla är äldre än mig, haha.
En skitbra sak är att hon är ledig mycket på förmiddagarna
precis som jag. Så då har jag någon att hitta på saker med :)
Vi bestämde att imorn ska jag kanske visa henne vägen till
Stoneridge Mall. Och nästa lördag ska förhoppningsvis jag,
Juliana och Anita till Alcatraz =)

Lirade lite gitarr idag också. Hittade en skitbra sida med
många övningar, så nu jävlar ska jag bli kung på det. Det är
mest snabbhet i fingrarna när man spelar tabulatur som jag
behöver öva upp. Vanliga ackord är lätta jämfört med det.
Ska ju kanske gå en kurs i gitarr och sång här sen så då
kanske man blir lite bättre i alla fall =)

Nu har man sett klart båda säsongerna av Svensson
Svensson
också. Rolig serie det. Ett roligt citat man
aldrig glömmer:

Lena berättar för Gustav:
Åh vilka människor jag har träffat, Gustav!
De var så roliga och belästa och intelligenta.
Du hade bara känt dig utanför.


Det bästa av allt är att helt nya avsnitt av serien börjar
sändas nu på lördag. Såå underbart :)

Snart börjar prison break också. Tror det är på måndag,
den 17;e. Själv kan man ju se det live, lite gött!

Tänkte bara säga att: jag har skype så det är bara att
lägga till mig "rabboy" om ni vill snacka :)

image38

Hoppas ni har det bra och att det inte är allt för kallt.
Nu ska jag ta och läsa lite ur boken "Vigilante".


R


Kommentarer
Postat av: Michael Håkansson

OK

2007-09-14 @ 09:10:49
Postat av: Michael Håkansson

Visst är det nice med nya Svensson Svensson :)

2007-09-15 @ 00:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0