Halloween costume på G?

19    O  k   t    o     b      e       r



Som jag tidigare skrivit så är det en stor halloweenhysteri här i USA. Istället för att stå och titta på när hysterin pågår kan man lika gärna bli en del av den. Därför åkte jag och Kevin till olika butiker för att titta ut en dräckt. Det finns så mycket olika sorters så det är svårt att bestämma sig. Det finns dräckter för alla åldrar men även för hundar och katter. Nu har Kevin iaf bestämt sig vad han ska vara. Det blir maffiatemat. Han ska köpa en dräckt och gå runt som feta italienska maffiabossen. Inte feta men ni förstår vad jag menar. För mig däremot lutar det nog mer mot Guy Fawkes dräckten precis som jag skrev igår. Det är ändå över en vecka kvar så nog hinner man få tag i något.

Dagen i övrigt har varit rätt seg. Var på gymmet i två timmar innan jag hämtade Kevin i skolan. Alltid segt att komma dit men det är såå värt det efteråt. Fram mot kvällningen när Mark kom hem drog vi ut och käkade precis som alla andra fredagar. Idag blev det en Mexikansk restaurang. Jag käkade någon slags Burrito med kyckling i. Gott var det i alla fall.

Nu på kvällen såg vi en film "Artificial Intelligence" eller "AI". Har ju sett den några gånger förut men den är rätt bra så det går att se igen. Rätt svårt att hitta på bra filmer som inte är rated "R". Kevin får nämligen inte se sådana. Folk här i USA är väldigt noga med att följa åldersgränssystemet. Under filmen ringde Juliana och Grazi och frågade om jag ville komma och se film eller spela kort. Kände verkligen inte för det då jag knappt varit hemma och tagit det lugnt på kvällen de senaste dagarna.

image109   image108

Imorn är det lördag och då får man äntligen sova ut. Eller sova ut vet jag inte, det går inte att sova längre än 9:30 typ vet inte varför. Det är väl att man har kommit in i en viss dygnsrytm som gör det.


lite svar på kommentarfrågor:

Micke: Kevin spelar fotboll dvs soccer.
Tomas: Brasilianska läsken drack jag innan jag slutade med att dricka läsk.



Ska ta och se senaste avsnittet av "Ett gott parti" nu. Rätt bra för att vara svenskt faktiskt. Fast man stör sig på att Jan Malmsjö's karaktär är så jävla dum. Haha..

God natt!

R

Kommentarer
Postat av: Michael

Måste vara häftigt att vara i USA under halloween :)

2007-10-20 @ 11:13:13
Postat av: Marcus

Schjysst med V för Vendetta! Måste ju få se bilder från Halloween sen. :)
R rating ey. Meh, prude americans!

2007-10-21 @ 02:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0