Shredder

T j u g o f e m t e   N o v e m b e r



Jag måste då säga det, amerikaner är allt bra knäppa ibland. Kolla bara på den här bilden. Den fick både mig och Mark att skratta ihjäl oss inne på kontorsbutiken.

image133

På en pappersstrimlare satt det symboler för vad man inte fick göra. Ex: Stoppa ner handen, stoppa ner håret osv. Sedan fanns det även en symbol som sa att man inte fick stoppa ner små barn i maskinen.

Vem fan gör det då?
- hahaha!


----------------------------------------------------

För övrig har det varit en ganska lugn dag, typisk söndag. Imorn är det måndag och nya tag. Grabbarna ska tillbaka till skolan så då blir det till att gå upp vanlig tid igen. Nu har man varit bortskämd en veckan och kunnat sova ut. Ska försöka ta mig till gymmet imorn. Köra lite hårdare den här veckan då jag tog det rätt lugnt förra.

Bilderna från thanksgiving är nu uppladdade på pixbox så det är bara att kika in!

Ska ta en välbehövlig natts sömn nu så jag orkar upp imorgon.
God natt på er!

R

Kommentarer
Postat av: Matte

Alla vet att amerikanare är dumma :P.... De 2 sista bilderna va najs. Perfekta som bakgrundsbilder :) kanske

2007-11-26 @ 18:02:57
Postat av: Tomazzi

Måste fråga om du har klippt dig sen du kom till USA eller om du håller på och sparar ut?

2007-11-27 @ 01:36:11
Postat av: Michael

Hallå Robin! Du har nu en läsare som befinner sig i Thailand. Nog ar amerikaner lite overprotective med sånt där, men de kan ju bli stämda för allt så det är nog nödvandigt. Antagligen ar det någon som har testat ;)

Jag undrar också om du har klippt dig. Och isåfall, gjorde du det i en pappersstrimlare? ;)

/Michael @ internetcafé in Thailand

2007-11-29 @ 03:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0